recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Supertynd Soundbar ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Supertynd Soundbar ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ThePhotographer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2019
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThePhotographer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Supertynd Soundbar ?
    Sendt: 19-August-2019 kl. 16:25
Søger en ultratynd/flad soundbar.

Jeg er klar over at det kræver noget dybde for at få god lyd, men.....
Jeg har fået lagt kabler ind i væggen og nu hænger skærmen alene på denne væg stort set helt op af væggen.
De fleste soundbarer er min. 7-10 cm i dybden, men dette vil skæmme gevaldigt looket på væggen med denne "hylde", som en soundbar vil være.

Derfor er jeg på jagt efter alternativer, fx. en super flad soundbar. Eller noget helt andet. 

Hvad vil i anbefale?
Hvad har i gjort ?


Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2019 kl. 17:47
Indbygningshøjttaler. God lyd = højttaler. Bass kommer ikke uden volumen, endnu. Man har prøvet i årtier, men er endnu ikke sluppet uden om fysikkens love, desværre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu