recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR-DN1080 Zone 2 stik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony STR-DN1080 Zone 2 stik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony STR-DN1080 Zone 2 stik
    Sendt: 20-August-2019 kl. 09:24
Jeg overvejer at købe denne receiver, og Zone 2 funktionen er ret vigtig til det jeg skal bruge den til.

Nu har jeg så fundet en manual online for lige at kontrollere at den kan de ting jeg skal bruge.
Men i manualen står der følgende:

"Disse betjeningsvejledninger gælder modeller, der sælges i USA, Canada, Oceanien og Europa. Kun modeller i USA og Canada er udstyret med SPEAKERS ZONE 2-højttalerterminaler på bagsiden af receiveren. Modellerne i USA og Canada bruges vejledende i denne betjeningsvejledning"

Betyder hvis man køber den i danske butikker (f.eks. elgiganten/power) så har den ikke Zone 2?

/Kurt
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2019 kl. 10:25
Arghh.
Det ser godt nok ud til den europæiske model mangler speaker connectors til zone 2
Image result for sony str-dn1080 europe connections

Mens de er der på ameriansk/canadisk model:
Image result for sony str-dn1080 europe connections

ØV. Så må jeg leder efter en anden receiver.


Redigeret af warfly - 20-August-2019 kl. 10:27
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2019 kl. 10:30
Er der nogen der en købt i danmark der kan bekræfte at de stik mangler på danske modeller?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2019 kl. 13:17
Læs nu grundigt på bagpladen på den europæiske model.

Under højttalerterminalerne længst til venstre læser jeg zone2



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2019 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Læs nu grundigt på bagpladen på den europæiske model.

Under højttalerterminalerne længst til venstre læser jeg zone2

Klaus

Ahh, jo så kan man måske konfigurere om disse terminaler bruges til Zone 2, eller til de to ekstra surround speakers i 7.1 / 5.1.2 setup. De vil ikke kunne bruges til begge dele på en gang jo.
Så må det betyde at man kun kan køre 5.1 i main zone.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu