recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefale en 4G router?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefale en 4G router?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefale en 4G router?
    Sendt: 20-August-2019 kl. 16:58
Hej

Kan i anbefale en 4G router?

Jeg søger en router der har LAN stik og Wifi (både 2.4 og 5 GHz). Har kikket på D-Link DWR 953....

//Jesper


Redigeret af JesperTheViking - 20-August-2019 kl. 18:55
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 07:47
Huawei sidder tungt på det marked i dk.

Mange abonnementer er inkl router.

De nyeste understøtter LTE cat 9, hvilket giver højere hastighed.

Hvis den skal bruges et sted hvor dækning er dårlig, kan du med fordel bruge ekstern antenne.

Her er Huawei modeller.


Til top
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2019 kl. 11:48
Hej Mufti

Tak for svaret. Har du erfaring med nogle af Huawei routerne?
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2019 kl. 16:58
Jeg har denne i sommerhuset.


Der er pænt langt til nærmeste mast. Ca 5-6 km.

Med denne eksterne antenne har jeg ca 50mbit ned 30mbit op i område med skov.


Wi-fi dækker fint. Jeg har dog sat en repeater op så annex er dækket.


Redigeret af Mufti - 22-August-2019 kl. 23:08
Til top
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperTheViking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 13:03
Hej Mufti

Tak for svaret. Jeg har købt en magen til. Jeg er yderst tilfreds Big smile
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 14:14
Velbekomme.

Jeg er også vældigt tilfreds med mit setup.SmileSmileSmile
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:40
Hej, hvad for en repeater bruger du ?

Jeg har en Huawei router er fra Telenors bredbånd, og jeg har lidt dårlig dækning fra kælder til kvist.

smedev
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 16:15
Det er denne.


Hvis du vil have en bedre løsning er google wifi absolut en god løsning. Det kræver at din router kan stilles til brigde mode. Så har du perfekt wifi i hele hytten. Det koster lidt, så jeg har ikke købt til sommerhus endnu. Har det hjemme og er meget tilfreds med hastighed og dækning.

Men indtil videre kører jeg fint med TP link.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu