recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med true Wireless headsets
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med true Wireless headsets

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med true Wireless headsets
    Sendt: 21-August-2019 kl. 10:55
Jeg har lige købt et sæt Sennheiser Momentum True Wireless hovedtelefoner. Når jeg tager dem ud af æsken kobler de sig automatisk hurtigt til min mobil uden problemer. De sidder godt i ørerne og spiller godt. Men når jeg f.eks går en tur med hunden, og har min mobil liggende i min lomme, får jeg af og til nogle små afbrydelser i lyden. De er kortvarige, og vare kun et brøkdel af et sekund. Og det opstår med flere minutters mellemrum. Det er lige som om, at der er noget der forstyrrer signalet.
Er det noget der normalt forekommer ved bluetooth streaming? Eller bør jeg reklamere ved Hifi klubben, hvor jeg har købt dem?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 11:09
Det er ikke normalt.
Har du prøvet at genstarte mobilen eller prøvet en anden mobil for at bruge udelukkelsesmetoden 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 11:18
Har slettet bluetooth cache og genstartet. Prøver lige med en anden mobil.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 12:18
Prøvede lige med min søns mobil. Det var lige så slemt. Prøvede så med en gammel billig itrip BT reciever jeg havde liggende i en skuffe. Den blev placeret i kraven i højre side af halsen på min t-shirt, for at få nogen lunde samme afstand. Den spillede uden et eneste hak. Så jeg må vel gå ud fra at der er fejl på Sennheiser sættet. 
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 15:11
Prøv at tage telefonen i den anden lomme!?

Kig i øvrigt i 2. sektion af nedenstående for at få en ide om hvorfor:
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 17:18
Tak 
Jeg har været ude og teste. Det er på nogle bestemte steder det sker. Jeg tror det er noget WiFi netværk, der går i forbindelsen. Jeg prøvede faktisk det med lomme skiftet. Og det virkede perfekt. Havde tidligere været forbi Hifi klubben, hvor jeg lånte et demo sæt af både Sennheiser Momentum og RHA Trueconnect. Rha'en var meget dårligere til at holde forbindelsen.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KOS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2019 kl. 18:52
Er det en Android eller iPhone mobil du har,hvis det er android mobil du har så er det et problem der har stået på i år vis. Søg på google om problemet. Har selv problemet og det er til at få spat af, købte en iPhone for et par måneder siden og der var aldrig nogen problemer,har dog solgt den igen da jeg og ios aldrig bliver venner.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2019 kl. 00:37
Det er en Nokia 9. Men har ikke oplevet problemet siden. Apple bruger jo en dedikeret chip, som kun findes i Airpods og Beats produkter. Jeg foretrækker inears, og er generelt glad for Android systemet. Så jeg nøjes med mine Sennheiser, som jeg efterhånden er blevet meget glad for.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu