recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 1/2 vejs højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 1/2 vejs højttaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mrjocs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2016
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjocs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2019 kl. 08:04
hehe, men det var det jeg brugte ;), men vi mener jo det samme med at det ikke er ubehandlet lyd der kommer ud af dens forstærker. 
mvh
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2019 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af mrjocs mrjocs skrev:

Det vil nok virke, men jeg mener ligesom KlausDM skriver at jeg har læst at sonos bruger aktiv delefilter og akustisk balanceret i deres produkter. dvs at den lyd du får ud af det kan være farvet så meget at det vil lyde helt forkert på andre højtalere, men prøv det ad og måske test lyden hvor "ren" den er bagefter "hacket". 

mvh
Det ville nok være en god idé, at gå udenom delefilteret i højttaleren og slutte enhederne direkte til Sonos-dimsen.
Til top
mrjocs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2016
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrjocs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2019 kl. 10:18
Ja. 

så er det jo ved at være et dobbelt "hack"
mvh
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu