recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Defekt B&W asw610 sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Defekt B&W asw610 sort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Defekt B&W asw610 sort
    Sendt: 23-August-2019 kl. 09:49
Halløj

Er der nogen der kunne være interesseret i en defekt asw610 i sort. Kabinet er i nogenlund stand, der er nogle mindre ridser men ingen slag mærker - den har overlevet to børnefamilier, så der har helt sikkert være en barbie sko eller to forbi den. (jeg skal naturligvis nok tage nogle billeder hvis der er interesse)
Jeg har testet enheden virker ved at sætte den til min alm forstærker og den spiller fint. Enheden er iøvrigt pæn og uden mærker og bemærkelsesvis er frontstoffet også stadigvæk intakt.

Mit bud er at forstærkeren er stået i en af de mange spændende lynstorme vi har haft. Jeg kan måle spænding efter trafoen, men det er ca der mine evner stopper. 

Jeg har ingen ide om alder, jeg har selv haft den i mindst 3 år, så 6-8 år er nok ikke urealistisk.

Den står i Frejlev ved Aalborg.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu