recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes ekstern DTS transcoder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes ekstern DTS transcoder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes ekstern DTS transcoder
    Sendt: 25-August-2019 kl. 21:35
findes der sådan en lille fiks boks der kan omforme DTS til Dolby digital - 5.1?

Jeg spørger da jeg vil bruge xplay på webos til sonos, som bekendt kun understøtter Dolby.
Jeg har apple tv der kan klare det, men vil gerne bruge webos.


Redigeret af Bromberg5 - 25-August-2019 kl. 21:37
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 18:03
Fik en ide andet stedsfra. Hvad hvis jeg smider en billig receiver imellem tv og sonos 5.1?
Lidt alternativt naturligvis, men der er massere af plads i møbel til formålet.

Kan en receiver converte its til dolby?
Og hvad med lip sync? - vil det kunne justeres her også så?
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 19:31
Et alternativt kan være Atlona, hvis du kan finde en brugt, de laver professionelle løsninger til lidt ad vært. En del B&O folk bruger dem, da B&O er ret lukket system.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Et alternativt kan være Atlona, hvis du kan finde en brugt, de laver professionelle løsninger til lidt ad vært. En del B&O folk bruger dem, da B&O er ret lukket system.

Atlona laver desværre ikke sådan et Device - men tak for buddet:)
Til top
larxxor73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-September-2018
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larxxor73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 08:22
du bruger webos og xplay. Så gætter jeg på at du streamer fra Plex Media server. Plex kan transcode dts til dd5.1, som Sonos kan bruge. Er det en mulighed? 
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 09:30
Understøtter Sonos PCM?
Til top
larxxor73 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-September-2018
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larxxor73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 22:12
ja, men kun i 2.0, ikke 5.1

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu