recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee fiber tv boks billede kvalitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee fiber tv boks billede kvalitet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 603
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Korshøj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee fiber tv boks billede kvalitet?
    Sendt: 26-August-2019 kl. 17:10
Hej

Nogle der vil dele deres erfaringer med tv boks på yousee fiber uden mulighed for coax (Fiber er egentlig ENIIG)

Her tænkes på billedekvalitet i forhold til dvbc på coax
Per Korshøj




Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 21:02
Jeg har den løsning men ikke noget at sammenligne med. Har du andre spørgsmål kan jeg måske hjælpe ;)
Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 603
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Korshøj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Jeg har den løsning men ikke noget at sammenligne med. Har du andre spørgsmål kan jeg måske hjælpe ;)

Har du en flere tv’s løsning (læs flere bokse)? Hvis ja, fungerer det fint?
Per Korshøj




Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu