recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 14 subwoofer gav et knald - ingen lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 14 subwoofer gav et knald - ingen lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladnra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2019
Sted: København
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladnra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 14 subwoofer gav et knald - ingen lyd
    Sendt: 26-August-2019 kl. 20:36
Hej alle

Jeg har et B&o beolab 14 4.1 sæt som jeg er vildt glad for, sammen med en Denon AVR-X3200W.

Vi sad og hørte rolig musik fra et PS4 spil, hvor det gav et knald fra subwooferen og så døde alt lyd. Det hele er kun lidt over 3 år gammelt.

Prøvede at tage strømmen og starte alt igen men ingen liv. Lampe under subwooferen som lyser når det startes, lyser heller ikke.

Jeg har prøvet at sende en besked til hvor det er købt, for at høre om der er noget vi kan gøre. Det var jo ikke det billigste højtalersæt og havde forventet en noget længere levetid. Der afventer jeg svar fra.


Er der andre der har oplevet noget lignende, eller har en ide til hvad det mon kan være?

Mvh

Henrik

Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 22:34
Hvis den er helt uden liv, er det nok strømforsyningen, der har givet op.
Der er nok ikke nogen vej udenom en reparation, hvis den slags overhovedet kan repareres.
Hvis det bliver for dyrt eller ikke kan lade sig gøre, kan du skrive en line på Peteres B&O tråd, så kan jeg måske anvise dig en vej til at få liv i dine højttalere uden den helt store udskrivning Wink
Til top
ladnra Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2019
Sted: København
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladnra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 07:29
Tak for dit svar :) Jeg afventer lige svar fra hvor jeg købte det og min elektronikforsikring, så skriver jeg. endnu engang tak for et fantastisk forum :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu