recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad-oplader til iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad-oplader til iPhone?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad-oplader til iPhone?
    Sendt: 01-September-2019 kl. 12:32
Vil batteriet i iPhone tage skade af at blive opladet af den kraftigere iPad-oplader?
Eller går det bare hurtigere?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 12:34
Den tager ikke skade.

Og det går hurtigere.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 13:45
har gjort det i årevis. Det går hurtigere - og ingen skade. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 15:46
Stort set alle usb opladere kan bruges til Iphone

Bruger en med 5 usb udgange til at lade Iphone, ipad og garmin ur.  Samt lidt andet usb udstyr
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Vil batteriet i iPhone tage skade af at blive opladet af den kraftigere iPad-oplader?
Eller går det bare hurtigere?

En iPad oplader er ikke en iPad oplader, men en strømforsyning.
Ladekredsløbet er inde i telefonen, så det er telefonen selv der bestemmer hvor høj strøm den lader med.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 17:45
Jeg lader med en Apple 30watt USB-C strømforsyning til min iPad Pro 12.9" 2018 og iPhone XS her skal benyttes et USB-C til ligning kabel til mobilen, men det går en hel del hurtigereTongue 

Til orientering, så går det ikke hurtigere med en f.eks. 87watt USB-C fra en Mac Book Pro, set i forhold til en 30Watt's forsyning. Men en 30watt's er hurtigere end den 18Watt strømforsyning der følger med iPad Pro 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2019 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg lader med en Apple 30watt USB-C strømforsyning til min iPad Pro 12.9" 2018 og iPhone XS her skal benyttes et USB-C til lightning kabel til mobilen, men det går en hel del hurtigereTongue 

Til orientering, så går det ikke hurtigere med en f.eks. 87watt USB-C fra en Mac Book Pro, set i forhold til en 30Watt's forsyning. Men en 30watt's er hurtigere end den 18Watt strømforsyning der følger med iPad Pro 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu