recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se to kanaler samtidig Sony x8505C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se to kanaler samtidig Sony x8505C

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ostermark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juli-2012
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ostermark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Se to kanaler samtidig Sony x8505C
    Sendt: 03-September-2019 kl. 12:39
Hej. Jeg har set flere steder at man med 3d briller kan se to input samtidig, så fx bruger1 kan se DR1, mens bruger2 kan se TV2 på det samme TV. Indtil videre har jeg kun kunnet finde funktionen i LG dual-view, mens Sony kun har fremvist det som en demo.
Er der nogen, der ved, om det kan lade sig gøre på et Sony TV som mit, eller om der evt er en app, der kan hjælpe til løsning af problemet.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 15:17
Dit TV understøtter for det første ikke dual-visning af kanaler via intern tuner, og dernæst, så er 3D af den aktive type, så du ville - i givet fald, at du kan få signalet ind på korrekt måde - have aktive briller, som syncer modsat af hinanden. Hvis du skal splitte de to billeder i separate TV-kanaler, så skal signalet skabes fra en ekstern enhed, som så smelter de to sammen til et 3D-signal, da du ikke få lov at bruge begge tunere i selve TV'et til formålet.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2019 kl. 07:17
Oprindeligt skrevet af ostermark ostermark skrev:

Er der nogen, der ved, om det kan lade sig gøre på et Sony TV som mit, eller om der evt er en app, der kan hjælpe til løsning af problemet.
Jeps der findes en app der kan hjælpe med en løsning.
Hent DR-app'en og se DR-TV på den, mens den anden ser TV2 på den store skærm Wink
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu