recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDTV Polska, har testet Panasonic 65GZ2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDTV Polska, har testet Panasonic 65GZ2000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDTV Polska, har testet Panasonic 65GZ2000
    Sendt: 04-September-2019 kl. 11:29
HDTV polska har testet 65GZ2000, og endte op med en "Reference"bedømmelse.

Og specielt til medlemmet Hansie, der er flere måleresultater og diagrammer.

En Google oversættelse er såmænd brugbar, så god fornøjelseSmile:




Redigeret af Hother - 04-September-2019 kl. 11:34
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2019 kl. 11:53
Takker for link  Wink

Ser jo rigtig fornuftig ud,  
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2019 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Takker for link  Wink

Ser jo rigtig fornuftig ud,  

Ja, det var jo det som jeg tænkte.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 10:58
Så bliver det ikke GZ2000 i år



Mangel på eARC og så denne nyhed   


Redigeret af hansie - 06-September-2019 kl. 10:59
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Så bliver det ikke GZ2000 i år



Mangel på eARC og så denne nyhed   
Jamen så kan jeg jo håbe på, at GZ2000 fra 2019 bliver lidt billigere - altså med mindre at Panasonic kommer med en f/w update. Panasonic er tidligere kommet med ganske store og velfugerende updates. Time will show. (CX800 updated til 4K og EZ1000 updated til HDR10+ m.v.)

Det vigtigste for mig er stadig et naturligt billede på alle leder og kanter, og det kan f.eks. mit nuværende Pana OLED præstere, og det samme så jeg på GZ2000. Jeg har nok ikke så meget brug for alle de nye ting og dikke-darer, som dukker op hvert eneste år. Det er sikkert et tegn på min dybe forældelse.LOL 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 14:53
Vil gerne se det filmskaberne laver til os. 

Og køber jeg nu har jeg jo et forældet tv om få måneder.  

Er ikke sikker på de opdaterer deres tv.    Mit DX900 har da aldrig modtaget opdateringer som gav vision, eARC eller andre forbedringer 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Vil gerne se det filmskaberne laver til os. 

Og køber jeg nu har jeg jo et forældet tv om få måneder.  

Er ikke sikker på de opdaterer deres tv.    Mit DX900 har da aldrig modtaget opdateringer som gav vision, eARC eller andre forbedringer 

Ja - jo, men det gør de allerede, altså at du kan se hvad skaberne gerne vise. Om 1.5 år, har du så igen et forældet TV. Og sådan kan du blive ved. Mit FZ950 blev jo designet omkring farver og indstillinger, netop til Hollywood.

Panasonic mener jeg, fokusere i den grad på billede kvalitet. Og jeg har nok gennem en del år, lært og valgt at fokusere på det som for mig er vigtigt, den billedekvalitet som jeg holder af. Og når jeg stort set er ret lige glad med HDR osv., så har jeg det nemt, så længe TV´et kan modtage signal fra min BD afspiller og min Yousee boks, og vise disse i en fremragende kvalitet.

I mine øjne drejer det sig om, hvorvidt man som kræsen forbruger reelt har udbytte af alle de nye dimser.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 19:08
Nu er du jo ikke tilhænger af hdr streamning osv.

Men 90 % af mit forbrug er den vej. 

Så mener det er meget uheldig trimning af melde ud om 2020 

Og under mig stadig at GZ2000 kan mangle eARC
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Nu er du jo ikke tilhænger af hdr streamning osv.

Men 90 % af mit forbrug er den vej. 

Så mener det er meget uheldig trimning af melde ud om 2020 

Og under mig stadig at GZ2000 kan mangle eARC

Nej, jeg benytter kun Youtube.

Det kan jeg kun give dig ret i med Timingen, det må bide Panasonic i halen, lige efter lanceringen af nye modeller.

Aner helt ærligt ikke hvad jeg skal bruge eARC til. Mit ARC fungere fint til mit brug. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu