recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Auto kommer til Danmark.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Auto kommer til Danmark.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2019 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Så det ser ud til vi bare skal vente på Android 10..


Hvilket så igen kræver en nyere mobiltelefon ...

Formentlig, men mobiltelefoner har det jo med at blive skiftet ud ret så ofte... Min er lidt over 1 år gammel, og vil få Android 10.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2019 kl. 15:24
FYI.
Jeg har en one plus 7 pro som jeg har opdateret til Android 10 open beta. Her er Android Auto at finde i Playstore
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2019 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

FYI.
Jeg har en one plus 7 pro som jeg har opdateret til Android 10 open beta. Her er Android Auto at finde i Playstore

Ja, udover selvfølgelig Google Pixel, så er OnePlus 6/7 nogle af de første som får Android 10.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu