recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oplader til flere apple enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oplader til flere apple enheder

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Jeg har denne:


Den er lynende hurtig (80w) oplader en iPhone 8 fra 10% til 80% på 20 min. Den er til den dyre side (80 USD - ca. kr. 500) plus fragt, og det tager lidt tid at får få den hjem, men den er alle pengene og ventetiden værd.

Interessant når de nyeste iPhones ikke kan tage mere effekt end 30wattWink Selve ladestrømmen og spændingen bliver reguleret fra telefonen og maks. strømmen er ca. 30watt.

Har i øvrigt selv følgende originale Apple USB-C lader på 87, 61, 30 og 18watt. Ladetiden bliver desværre ikke kortere med en der er større end 30watt. Apple skriver i øvrigt selv at du kan hente op til 50% på 30 min.

Men du henter 70% på kun 20min. Det er jo faktisk lidt interessantSmile
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu