recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afstemning: Skal du have den nye Iphone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afstemning: Skal du have den nye Iphone?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Afstemningsspørgsmål: Skal du have den nye Iphone? og i så fald hvilken?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
42 [32,56%]
54 [41,86%]
0 [0,00%]
6 [4,65%]
0 [0,00%]
5 [3,88%]
7 [5,43%]
0 [0,00%]
2 [1,55%]
10 [7,75%]
3 [2,33%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 17:31
min Iphone 6 fungerer egentlig udmærket - den er købt brugt for et par år siden til 2500kr

Så den har egentlig gjort det godt - bruger den ikke så meget at 10.000kr kan retfærdiggøres :-(

Lidt langsom måske - men altså jeg kan godt vente 2 sek i ny og næ... når først en app et startet op og i hukommeren, kører det :-)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2019 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Jeg har en iPhone 6 , som i den grad er pensionsmoden. Havde egentlig håbet på lidt større udvikling på årets modeller, primært designet. Hvorfor skal vi stadig leve med det utrolig grimme kamerahak? Hvorfor er der ikke fingeraftryklæser i skærmen? Og så savner jeg flere hz på skærmen, som Oneplus 7 Pro med 90 hz. Jeg synes, der findes nogle rigtig fede Android-telefoner derude - de lider desværre af en helt afgørende mangel: De har ikke iOS. Derfor må det blive en iPhone 11 denne gang og så afvente, at Apple får indhentet en del af det, de er bagud på hardware-siden.

Hvad er det som de mangler på hw siden.
Deres CPU ligger da helt i top ?
Skærm, kamera ligger da også rimeligt højt.
Memory, husk på at IOS bruger memory anderledes. De har kun brug for ca halvdelen.
De har heldigvis droppet fingeraftryk, deres ansigtkendelse er markant bedre.
Ip68 er vel også ok til en mobil.
Batteri, her kunne de godt forbedre en del.
Ok den kan ikke foldes, ligesom Samsung.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu