recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Watch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Watch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Watch
    Sendt: 16-September-2019 kl. 20:04
Ejer Apple Watch 42 mm ( serie 4 ?) og har probl med at få sleep app til at virke.

appen loader ok i watch og iPhone 6S men den optager ikke mine sleep data.

jeg har en halvmåne i watch display og kan trykke sleep, men den optager altså ikke.

jeg vil gerne kunne checke mit watch for serie nr. og jeg ville gerne checke om watch overhovedet

kan sense puls osv

hilsen steen
smedev
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 20:19
det er ikke er series 4, da series 4 kun findes i 40 og 44m

Du kan se serienr inde i watch appen - watch - om
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 20:22
På denne side kan du taste dit S/N ind og få model, produktionsdato m.m.
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2019 kl. 20:55
ok, godt at møde folk med viden
smedev
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu