recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal du have Apocalypse Now UHD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal du have Apocalypse Now UHD?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal du have Apocalypse Now UHD?
    Sendt: 17-September-2019 kl. 15:00
Den er lige på trapperne
Jeg ved snart ikke: Det er en af de film, jeg har set flere gange i årenes løb, og den danske udgivelse koster 300 kroner
Hvad siger du?
https://www.blu-ray.com/movies/Apocalypse-Now-4K-Blu-ray/241662/#Review
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 16:36
Har ikke købt fysiske medier i meget lang tid, har ikke behov for det, Streaming er vejen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Har ikke købt fysiske medier i meget lang tid, har ikke behov for det, Streaming er vejen.

Så nap du den heller som streaming, hvis vejen for dig er til en ringere kvalitet, på billede og ikke mindst på lydenWink 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Den er lige på trapperne
Jeg ved snart ikke: Det er en af de film, jeg har set flere gange i årenes løb, og den danske udgivelse koster 300 kroner
Hvad siger du?

Jeg napper denSmile Den skal så have maks. gas, så der rigtig lugter af napalm.LOL
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 17:03
Nej.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2019 kl. 21:07
Som jeg var inde på i denne tråd, så har den nye udgave "Sensuel Lyd" ... Det skal jeg bare så meget ha'!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 07:08
"Skal du have Apocalypse Now UHD?"

300 kroner? Det lyder da som det rene optrækkeri, når man allerede har købt filmen tidligere. Jeg regner da med, at jeg får den opgraderet uden beregning til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes. Wink
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 09:04
Tja... og hvis internettet går ned, har du nul film   
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krusty the Clow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

"Skal du have Apocalypse Now UHD?"

300 kroner? Det lyder da som det rene optrækkeri, når man allerede har købt filmen tidligere. Jeg regner da med, at jeg får den opgraderet uden beregning til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes. Wink

den bliv opgraderet til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes US for en over måned siden
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Krusty the Clow Krusty the Clow skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

"Skal du have Apocalypse Now UHD?"

300 kroner? Det lyder da som det rene optrækkeri, når man allerede har købt filmen tidligere. Jeg regner da med, at jeg får den opgraderet uden beregning til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes. Wink

den bliv opgraderet til 4K Dolby Vision og Atmos på iTunes US for en over måned siden

Lige præcis, og det er med alle 3 versioner og iTunes ekstra, lejet den selv for 4usd. Bliver så fedt at se den på UHD skive, ser virkelig frem til at få den med Atmos lyd uden den hårde komprimeringOuch
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Tja... og hvis internettet går ned, har du nul film   

Hvis internettet går ned, så kan jeg lige så godt gå i seng. =)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu