recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plet på tvet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plet på tvet

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 09:28
Ja hvis det er under 30dage gammelt, så er det jo bare retur med det. 

"

30 dages fuld returret 

Du har heldigvis god tid til at overveje og afprøve dit nye køb, så du er helt sikker på det lever op til dine forventninger. Derfor har du selvfølgelig 30 dages fuld returret, hvor du i denne periode kan få pengene retur. 

Kan jeg returnere min power.dk ordre i en POWER butik?

Selvfølgelig er det også mulighed for det. Vores smilende og engagerede sælgere står altid klar til at hjælpe, og det gælder selvfølgelig også i denne situation. Husk endelig din kvittering, hvis du ikke er registret i vores system. 


Kan jeg returnere varen uden den originale emballage?

Vi vil helt klart helst have varen retur i original emballage. Er emballagen væk eller beskadiget, falder varen i værdi. Det vigtigste for os er dog, at du pakker varen rigtig godt ind, når du sender den, så den ikke tager skade på sin vej retur til POWER. Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os i kundeservice.

Kan jeg afprøve mit produkt og stadig returnere det?

Du kan roligt afprøve dit nye produkt derhjemme i ro og mag, der er dog nogle få undtagelser som du kan læse under punkt 6. i vores Handelsbetingelser her.

"



Redigeret af TiXe - 20-September-2019 kl. 09:29
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 11:35
men jeg kan ikke få det til samme pris. Ønsker en ombytter og ikke returretten jeg ønsker at benytte mig af. Nå men jeg ringer til power for at høre dem ad.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 11:40
Ja, selv om det måske ikke ses når TVet er tændt, så bliver man da vanvittig af at se en stor Hvid plet på et sort panel når det er slukket.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 11:57
Kør ud med det og er sikker på de bytter - de ønsker jeg ikke retur til kredit.

Syntes du har en fin sag
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Har der være pudset kraftigt på det område på skærmen.? Det ligner antiglare der er slidt af.



Det må da vist være på resten af skærmen at antiglare er slidt af, sådan som den spejler.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 13:47
Er det svært at se når det er slukket?

Som, at det er kun noget man ser, når man ser efter det?  Hvis det er en lyd-vibrator som en nævner, kan det være det er på alle tilsvarende Sony modeller - måske i mindre grad.

Så jeg tænker du skal smutte forbi nogle forhandlere, og se om du kan finde antydning af en tilsvarende markering på deres udstillede slukkede fjernsyn. 

Hvis de har en tilsvarende plet, eller antydningen af en plet, kunne vibrator-tanken godt være valid. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af JENC JENC skrev:

Er det svært at se når det er slukket?

Som, at det er kun noget man ser, når man ser efter det?  Hvis det er en lyd-vibrator som en nævner, kan det være det er på alle tilsvarende Sony modeller - måske i mindre grad.

Så jeg tænker du skal smutte forbi nogle forhandlere, og se om du kan finde antydning af en tilsvarende markering på deres udstillede slukkede fjernsyn. 

Hvis de har en tilsvarende plet, eller antydningen af en plet, kunne vibrator-tanken godt være valid. 
Jeg kan ikke få øje på en lignende plet på mit Sony AF8, til gengæld er det tydeligt at de vibratorer sidder på panelet, for spejlbilledet på skærmen i slukket tilstand er som at være i det skøre hus i Tivoli. Shit, det er ujævnt :-D
Men så snart der er billed på, så er der intet at se. 
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2019 kl. 18:19
så er sagen ved at blive løst. Får det ombyttet til lg c9 og 5000kr i merbetaling til power. Så det virker som en god løsning.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2019 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

så er sagen ved at blive løst. Får det ombyttet til lg c9 og 5000kr i merbetaling til power. Så det virker som en god løsning.
Stort tillykke med udviklingenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2019 kl. 20:38
mange tak. Men ham i kundeservice var ikke særlig behjælpelig, jeg kunne bare returnere osv og lyttede ikke til jeg ønskede en ombytter. Men så tog varehuschefen fra Køge affære og nu sker der noget, så fremover bliver der handlet i Køge afdelingen.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMA37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 09:59
Har også været forbi deres kundeservice / Chat - her modtager man bare et standard svar og ikke meget andet. De vågner først når man ønsker at klage.
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 13:03
Ja ham i kundeservice kunne intet gøre, og fulgte regelbogen som en 16 årig nede i fakta. I stedet for at tænke ud af boksen som chefen i Køge gjorde. Så tør man fremover købe online fra power.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu