recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony ultimate - tænd en lampe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony ultimate - tænd en lampe

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony ultimate - tænd en lampe
    Sendt: 20-September-2019 kl. 14:46
Jeg har en Logitech Harmony Utimate fjernbetjening. Den vil jeg gerne have at den tænder noget lys bag fjernsynet, når jeg starter en aktivitet.

hvordan gøres dette bedst/billigst.


Kan den bruges? eller er der noget som er bedre f.eks. Phillips Hue

på forhånd tak :-)
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 15:09
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 15:17
Ja, det er sådan en jeg har brugt i en del år. Dens relæ er desvære blevet meget ustabil, så den tænder og slukker ikke altid korrekt.

Med nogle af de mange nye muligheder, som Hue, Trådfri,..., tænkte jeg at der må findes noget der kan bruges.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af khj4200 khj4200 skrev:

Jeg har en Logitech Harmony Utimate fjernbetjening. Den vil jeg gerne have at den tænder noget lys bag fjernsynet, når jeg starter en aktivitet.

hvordan gøres dette bedst/billigst.


Kan den bruges? eller er der noget som er bedre f.eks. Phillips Hue

på forhånd tak :-)
Philips Hue virker fint med min Harmony Elite.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 15:40
Det er faktisk noget skod at Logitech ikke har fået implementeret Trådfri endnu.
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 01:39
Update!

Jeg fik købt en Philips Hue Bridge og en philips hue plug som virker fint med Logitech Harmony.

Desuden fik jeg min Ikea Trådfri udtag til at virke på Hue, så den samtidigt tænder noget ekstra lys.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu