recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal du have Abbey Road 2019 Mix?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal du have Abbey Road 2019 Mix?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 16:09
Det var FEDT i CinemaxX i går. Vi hørte hele CD'en i 5.1 surround sound i en sal til +300 mennesker og den var fyldt. Fedt at høre den nye meget rene lyd, de første par numre virker lidt "tynde" i lyden, men stemmer og instrumenter står perfekt i lydbilledet. Resten af CD'en lød fantastisk, jeg hørte instrumenter og tromme slag, som jeg aldrig har lagt mærke til før.
Man fik en 2CD som del af billetten og man kunne købe rigtigt mange Beatles plader, og altså købe alle Abbey Road produkterne dagen før officiel frigivelse.
3CD plus Blu-ray boksen er fantastisk, der er numre der ikke er med på Abbey oad, der er stor bog på 94 sider og også high res stereo mix. Men den er dyr.

Redigeret af BlueFox - 27-September-2019 kl. 16:31
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 16:54
Tillader mig lige,at citere lidt fra Gaffas anmeldelse,da Abbey Road fik det første løft i den remasterede udgave,der udkom for nu 10 år siden :

". .  .skilsmissen blev sat på standby, mens man begik et sidste mesterværk med denne uforlignelige plade. Og da netop Abbey Road har så mange lydmæssige krinkelkroge, så kommer den nye remastering i den grad til sin ret på dette album. .Fra starten af albummet på Come Together hører man for alvor, hvad den nye lyd har gjort. Suget fra bassen er så genneført funky, og i det hele taget får vi igen Paul McCartneys basspil udstillet på alle hylder på dette album.

Da Abbey Road er hvermandseje, så bør jeg vel næppe gentage måden, The Beatles tager os til himlen med rockmilepælen I Want You (She's SoHeavy), og den helt fantastiske sammensætning af den overflod af sangstumper og temaer, de havde i overskud på den daværende side 2 af lp'en,har alle dage været en så ødsel gave med ubegribelige temaer, som She Came In Through The Bathroom Window og Golden Slumbers, til vi ender som på film med The End og det smukke farvel for altid med sanglinjen: And in the end, the love you take, is equal to, the love you make

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 13:52
High Res Audio har Abbey Road i 24/96 til €21.

Det er umiddelbart den eneste online-butik med højtopløselige downloads jeg har kunnet fundet, hvor man uden "snyd" kan købe fra som dansker.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu