recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstra ps4 - ny FIFA-konto?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstra ps4 - ny FIFA-konto?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ekstra ps4 - ny FIFA-konto?
    Sendt: 22-September-2019 kl. 15:52
hej
Vi overvejer at købe en ekstra ps4 til et multirum i kælderen. 

Vil det så kræve st vi køber en ekstra version af FIFA eller vil de to brugere som kan spille FIFA på den første ps4 også kunne få FIFA på den nye maskine?

Følger FIFA den maskine det er købt til?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 16:13
spillene følger vel din sony konto? Men hvis konto'en er sat op som en familiekonto, burde der jo ikke være nogle problemer med at "dele" på flere maskiner.
Til top
nkaad Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Februar-2017
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkaad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2019 kl. 17:30
fint :)

Familiekonto kender jeg ikke. Idag har vi to konti/brugere (det er måske samme konto men med flere brugere?) på den samme maskine og de kan begge spille FIFA. Vi kom dog i tvivl om spillet kunne “følge” med over på en ny ekstra maskine?

jeg har ikke sat mig voldsomt ind i det, da det fortrinsvist er mine drenge, som bruger maskinen :)

Det lader det til at det kan lade sig gøre - så mangler vi blot at købe den ekstra maskine

Tak for svaret

 Vh

Nikolai
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu