recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Newbie spørgsmål ang. pladespiller :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Newbie spørgsmål ang. pladespiller :(

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JohnTravolta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-August-2019
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnTravolta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Newbie spørgsmål ang. pladespiller :(
    Sendt: 25-September-2019 kl. 17:50
Hej

Jeg har købt mig en pladespiller + pre amp og det hele køre som det skal

MEN kan det virkelig være rigtig jeg skal slukke for selve pladespilleren hver gang jeg vil skifte plade eller side (side a + b) ? 

- Min pladespiller er remdrevet så jeg ved godt det hele ikke er automatisk men når jeg køre pick up'en op og vil tage pladen af (mens den køre rundt) hænger den ligesom "fast" i afspilleren....er det bare mig der er dum eller skal jeg bruge on/off knappen hver gang jeg vil skifte plade??

Håber nogen kan svare !Smile





Redigeret af JohnTravolta - 25-September-2019 kl. 18:18
Til top
JohnTravolta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-August-2019
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnTravolta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2019 kl. 17:51
Min pladespiller er en Project debut 3 dc
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2019 kl. 20:11
Kommer nok mest an på hvilken type plademåtte der er på, om den ligesom suger sig fast. Jeg skifter/vender selv mine plader, mens tallerken stadig drejer. Har ingen problemer med at den sætter sig fast. 
Til top
JohnTravolta Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-August-2019
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnTravolta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 11:00
Jeg bruger en achromat som fulgte med.. kan det være den som ligesom suger pladen fast så jeg ikke kan tage den af?
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2019 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af JohnTravolta JohnTravolta skrev:

Jeg bruger en achromat som fulgte med.. kan det være den som ligesom suger pladen fast så jeg ikke kan tage den af?

Det er du nok den bedste til selv at svare på 😉 andet gæt herfra er at tyngdekraften hos dig er større end andre stedet i verden 🌝

Frank
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu