recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV: Problem efter opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV: Problem efter opdatering

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af OleRas OleRas skrev:

Hm, 13 er tydeligvis et uheldigt tal  .-(   Efter opdatering til version 13 vil ingen af mine 2 enheder, (apple tv 4 hd og tv 4k) tænde med den originale apple remote, uden at jeg først har haft dem afbrudt fra lysnettet, og tilkoblet igen, så tænder de, men næste gang jeg skal bruge dem er det samme problem igen, møgiriterrende...

Nogen der kender en løsning ?
Hvilken tast forsøger du at tænde med?
Mvh. JørgenT
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af OleRas OleRas skrev:

Hm, 13 er tydeligvis et uheldigt tal  .-(   Efter opdatering til version 13 vil ingen af mine 2 enheder, (apple tv 4 hd og tv 4k) tænde med den originale apple remote, uden at jeg først har haft dem afbrudt fra lysnettet, og tilkoblet igen, så tænder de, men næste gang jeg skal bruge dem er det samme problem igen, møgiriterrende...

Nogen der kender en løsning ?
Hvilken tast forsøger du at tænde med?
Har 4 stk. Apple TV 4K i huset, og alle starter op "inkl. tv-et etc." ved et klik på menu knappen på den originale remote, tidligere skulle man klikke på touch feltet.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af OleRas OleRas skrev:

Hm, 13 er tydeligvis et uheldigt tal  .-(   Efter opdatering til version 13 vil ingen af mine 2 enheder, (apple tv 4 hd og tv 4k) tænde med den originale apple remote, uden at jeg først har haft dem afbrudt fra lysnettet, og tilkoblet igen, så tænder de, men næste gang jeg skal bruge dem er det samme problem igen, møgiriterrende...

Nogen der kender en løsning ?
Hvilken tast forsøger du at tænde med?
Har 4 stk. Apple TV 4K i huset, og alle starter op "inkl. tv-et etc." ved et klik på menu knappen på den originale remote, tidligere skulle man klikke på touch feltet.

Lille rettelse: Tidligere startede boksen op ved tryk på en vilkårlig knap, så længe det ikke var en af volumen knapperne. Nu er det kun "Home" og "Menu", og det gælder ikke nødvendigvis de knapper på en anden fjernbetjening som ellers agerer "Home" og "Menu" knapperne for ATV.

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu