recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kamera app til nokia tlf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kamera app til nokia tlf

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kamera app til nokia tlf
    Sendt: 28-September-2019 kl. 19:20
Jeg har en nokia 7+ tlf den har android one dvs den rå version af android som google har tænkt sig, men det betyder at dens kamera app den er noget bøvlet og kringlet og har mulighed for at man rammer instillingerne så den lige pludselig optager video eller anden fukntion.

Findes der en nem og god app som er let og bruge til og tage billeder med, der tages kun billeder vandret.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2019 kl. 19:53
 Der er diverse Kamera Apps i Play butik, så der må da være en du kan bruge. Har aldrig haft brug for andre end den som er på enheden, da det ikke er den der primært bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2019 kl. 20:11
der er mange. det kommer helt og holdent an på hvad det er du vil. Ordene "nemt og brugervenligt" er jo altid eye of the beholder. Hvad du synes er voldsomt klodset kan være super enkelt for andre.

Den bedste måde er nok i virkeligheden at "google" - "best camera app android" og så tjekke dem ud en for en om det er noget du kan blive venner med. 

Personligt bruger jeg som regel kun "manual" på grund af raw-supporten på ios, den findes også til android, koster en smule, men det optager ikke video og man kan indstille alle mulige settings, eller bare sætte alt til auto og så trykke på knappen.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 08:38
Til foto benytter jeg appen ProShot, appen er billig og effektiv og kameraet "mobilen" kommer til at minde om et DSLR´s funktioner, til video vil jeg absolut ikke benytte den selv om den kan, jeg har skudt videoer med appen og desværre er fps. et problem f.eks. valgt 50fps. og optagelsen køre 60fps. det dutter bare ikke.

Så til video benytter jeg appen Filmic Pro og det er en helt anden boldgade, f.eks. 4K med 100Mbps enten i h264 eller i H265 Hevc. Og så er der in app køb så man kan få v2 logTongue giver ca. 2.5 ekstra f-stops.

Begge apps mener jeg findes til android


Redigeret af Potter - 29-September-2019 kl. 08:39
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2019 kl. 17:21
I skal have tak, jeg har lidt og gå udfra nu og vil prøve de app´s der nævnes 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu