recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL studio bar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL studio bar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palledyret Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JBL studio bar
    Sendt: 30-September-2019 kl. 16:14
Hej

Jeg oplever på min JBL bar studio at når der er stille i det jeg ser så forsvinder lyden for at vende tilbage igen, når der er dialog, lyder eller musik.
Er der andre deroplever dette eller er der noget galt med min soundbar.
Den er forøvrigt sat til hdmi arc og kan også sættes til optisk. Samme problem opleves her hvis den kun er sat til optisk.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 16:58
Var det ikke nok at stille spørgsmålet et sted? :)

Men har du måske aktiveret noget auto-sluk, når den ikke modtager lyd? Så slå det fra. Den skulle helsk gerne slukke sammen med TV'et, når du kører HDMI ARC, hvis også CEC er slået til på begge.
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palledyret Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2019 kl. 17:05
Hehe, jo det var nok med et sted. Men opdagede jeg havde lagt den forkert op.
Soundbaren slukker ikke, når lyden forsvinder, der bliver bare stille.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu