recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 0 kommentarer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

0 kommentarer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 0 kommentarer
    Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 20:39
Er det bare hos mig, at alle artikler er markeret med 0 kommentarer? Både på forsiden og i toppen af artiklen. Scroller jeg ned i selve artiklen, kan jeg dog se antallet af kommentarer og læse dem. Men det formoder jeg er et direkte feed fra Disqus
Fejlen sker både i Firefox/Windows10 og Safari/IOS. Ingen "tilføjelser" aktiveret Wink
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Er det bare hos mig, at alle artikler er markeret med 0 kommentarer? Både på forsiden og i toppen af artiklen. Scroller jeg ned i selve artiklen, kan jeg dog se antallet af kommentarer og læse dem. Men det formoder jeg er et direkte feed fra Disqus
Fejlen sker både i Firefox/Windows10 og Safari/IOS. Ingen "tilføjelser" aktiveret Wink

Du er ikke alene! Det sker også her.

Google Chrome - den nyeste version, på Windows 7 - så længe det varer.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2019 kl. 21:33
Hej Alle

Vi har p.t. fejl på kommentartælleren.

Den skal nok vende tilbage, vi ved bare ikke lige hvornår Smile

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2019 kl. 22:09
Hej Alle

Det var en fejl hos Disqus, dem der leverer det kommentar-system vi bruger.

Men det virker igen nu Smile

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2019 kl. 07:36
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Det var en fejl hos Disqus, dem der leverer det kommentar-system vi bruger.

Men det virker igen nu Smile

  /Lars

Og ja. Det virker igen nu... Du kunne også have været morsom, og skrevet "Ingen kommentar"!! LOL
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu