recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon Music HD / Ultra HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon Music HD / Ultra HD

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2020 kl. 10:25
Ja,de apps du har hentet via din US konto køre parallelt med dine DK apps, uden problemer. 
AppStore finder selv ud af hente opdateringer til dem, unden du behøver at logge ind på US AppStore igen.
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2020 kl. 10:47
fedt, tak! Går igang med forsøget! :-)
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2020 kl. 11:09
mega surt...apple vil ikke acceptere mit mastercard (som jeg har sikret er åbent i regionen i USA).
Nogle ideer til hvad jeg så kan gøre...?

tænkte at oprette en ny paypal konto, med us adresse, men hvis det er kortet der på en eller anden måde kan spores til dk, så nytter det måske heller ikke...?
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2020 kl. 11:27
Min US Apple konto er oprettet uden at tilføje betalingskort, du burde bare forbigå det step?

Men den er også oprettet i 2011, ved ikke om det er lavet om siden.



Redigeret af Jever - 08-April-2020 kl. 11:34
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2020 kl. 12:46
tak for det tip - det lykkedes at oprette apple id'et uden bet., men så låser den nu hvor jeg skal oprette amazon music hd abo, der vil de have betalingsmiddel, selvom det er 3mdr gratis prøve...så jeg skal have fundet mig et us kredit kort med tilknyttet us adresse :-(


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu