recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovborgstolen fra Jysk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovborgstolen fra Jysk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hovborgstolen fra Jysk
    Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 18:15
Hvad er jeres erfaringer med denne stol som biostol?
Man får vist meget for pengene der.. 
Ning
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2019 kl. 22:59
Har dem i min bio og er rigtig godt tilfreds.

Intet negativt herfra.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 08:24
Jeg har dem på 'gæsterækken'. Den er ok til prisen og bedre end normale biografsæder. Vil dog råde dig til lige at se hvad man kan få hvis budgettet hæves lidt. 
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2019 kl. 10:54
Jeg har selv 3 af dem og til prisen er de fine. Hvis du har tålmodighed, så er de ofte på tilbud til omkring 1000 kroner. Største minus er at de hurtigt blive varme at sidde i, men det gælder jo for alle stole med kunstlæder betræk. Et tyndt tæppe at sidde på, løser dog dette problem.
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2019 kl. 16:38
Har selv 7 af dem og har altid været super tilfreds. Du får rigtig go siddekomfort for pengene, og de passer godt ind i en bio.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2019 kl. 19:06
Tak for alle tilbagemeldingerne.. Det lyder til de skal prøves af... 
Ning
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2019 kl. 21:10
Har fået prøvet den af sådan lidt hurtigt.. Umiddelbart sidder man fint, men jeg er vist lidt for høj i forhold til nakkestøtten.. Fik den ikke prøvet udslået. 
Ning
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2019 kl. 11:44
Nu har jeg 3 forskellige generationer af den. Og de nye er lidt hårdere at sidde i end de gamle. Knap så flyder agtige, men man sidder til gengæld lidt højere i dem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu