recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify på Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify på Apple tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-December-2007
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify på Apple tv
    Sendt: 17-Oktober-2019 kl. 17:50
hej alle har lige fået den installeret på Apple tv. Det funger, Apple tv er forbundet med receiver; og derfra til TV men når jeg slukker tv, så slukker min receiver jo og derfor ryger lyden, kan man ikke på en måde slukke tv og stadigvæk høre Spotify?; styrer det fra min iPhone, spotify ellers er det jo dumt, at tv skal være tændt.
Lofferen 
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2019 kl. 10:06
Ja du kan slå CEC (HDMI kontrol) fra.
På nogle TV (Bla Sony) kan man nøjes med kun at 'slukke' selve skærmen.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2019 kl. 11:20
Ja, ret fed app - er der nogen der har funde ud af hvordan man kan spole i en sang?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu