recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intet nyt fra mig, men.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intet nyt fra mig, men.....

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Kender nogen med ny bil som holder i det fjerneste hjøre af bilka for at undgå buler. Er det pga et dårligt produkt eller burde de købe en kampvogn og være fri for bekymringer på p-pladsen :) 

Se, det gør jeg skam også, og stadigvæk med min snart 12 år gamle Fabia. Det sker ikke så ofte, jeg kan bare ikke lide store indkøbscentre.

Vi er forskellige, og sådan er det bare.




Redigeret af Hother - 26-Oktober-2019 kl. 22:16
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

Kender nogen med ny bil som holder i det fjerneste hjøre af bilka for at undgå buler. Er det pga et dårligt produkt eller burde de købe en kampvogn og være fri for bekymringer på p-pladsen :) 

Den sammenligning giver jo ingen mening. 
Man køber et topprodukt og går meget op i indstilling/kalibrering for at få den mest korrekte billedgengivelse (hvor billedgengivelsen er "hoved-kvaliteten"). Samtidig bruger man så zoom og skærer en større andel af billedet fra.... Hvordan giver det en "korrekt billedgengivelse og hvordan hænger det sammen med at billedgengivelse, havde max fokus?
Men man skal da gøre præcis som man har lyst til! Så har man lyst til at købe den dyreste OLED skærm, for at bruge den som dør i brusekabinen, skal man da bare give den gas (men man må nok forvente lidt undren over valget...)

Ps.
Parkerer i øvrigt selv helst lidt "ensomt", hvis det er muligt...Wink  


Redigeret af thor-thor - 27-Oktober-2019 kl. 15:36
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu