recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo fiber full 1000/1000 problemer [LØST]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo fiber full 1000/1000 problemer [LØST]

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2019 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Rec.dr har haft lidt svært ved at finde sin berettigelse efter streaming bølgen. De færreste ejer en recorder i dag. Hvis de gør bliver den ikke brugt så meget. Som Klaus skriver er det blevet et AV forum, der rammer lidt bredere end optagemaskiner og DVD brændere.
I dag synes jeg faktisk at det er blevet et ok site. Dog savner jeg flere test.
 
Der er ikke så mange der skriver i forum mere. Det tror jeg mere skyldes tonen.
 
Dødt synes jeg ikke det er.
 


Det er selvfølgelig rigtig, at DVD recordere er en saga blot. Men jeg holdte bare så meget af at læse med her inde før i tiden. Nu virker det bare ikke rigtig til, at der er så mange diskussioner mere.

Men er tonen her inde blev grovere?
Til top
zebster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zebster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2019 kl. 18:31
Jeg beklager jeg brugte ordet “dødt” det var ikke for at støde nogen Smile
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2019 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af zebster zebster skrev:

Jeg beklager jeg brugte ordet “dødt” det var ikke for at støde nogen Smile
Selvfølgelig ikke.

Jeg har også stillet spørgsmål som ikke gav svar herinde. Men for det meste finder jeg gode svar og løsninger her i forum.

Lad os håbe at flere får lyst til at bidrage så der kommer mere liv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu