recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Marantz SR6010 - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Marantz SR6010 - SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Marantz SR6010 - SOLGT
    Sendt: 20-Oktober-2019 kl. 13:39
Hejsa folkens

Jeg har en Marantz SR6010 som jeg gerne vil sælge. 
Jeg er 2.ejer af forstærkeren, og købte den selv tidligere i år. Jeg har ordrebekræftelse på mail fra 1. ejer, og kan se at forstærkeren er fra juli måned 2017, hvor den er købt til 4.999 kroner. 
Den er købt fra hifi-freaks, og jeg kan se de skriver på deres hjemmeside at de har 3 års garanti på deres produkter. Så den er altså omfattet af garanti indtil juli måned næste år. 

Der medfølger naturligvis opsætningsmikrofon, fjernbetjening og strømkabel til den. 


Jeg sælger udelukkende på grund af nedgradering til fysisk mindre receiver. Jeg har købt en Marantz igen, men fra deres slimline (NR) serie, fordi jeg gerne vil have plads til både receiver og centerhøjtaler i mit tv møbel. Jeg har desuden ikke behov for så stærk en receiver, da jeg har en stereoforstærker der agerer effektforstærker for Marantz'en, der kun skal trække center højtaler og 4 små surround-højtalere mit setup. 

Receiveren befinder sig i 8250 Egå, i Aarhus Nord, og skal afhentes på adressen. 

Jeg havde selv forstillet mig 2700,- for den. 
Ny pris: 2400,- 

Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke får tilbud der matcher min forventning :) 

Mvh 






Redigeret af NesraL - 03-November-2019 kl. 14:38
Til top
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 17:04
Ny pris: 2400,- 
Til top
Michaelchr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-August-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 19:49
Hej! Min far er interesseret i forstærkeren - kan han ringer til dig? Mvh Michael
Michael Christensen
Til top
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 17:12
Hej Michael
Jeg har netop sendt en PB retur til dig.
Mvh 
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 19:38
Solgt?

Ning
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 21:18
Bare for at hjælpe dig med salget:

Den er fuld kompatibel med Atmos, DTS-X, 4K, HDR10 og Dolby Vision. Har den selv og er rigtig glad for den :)
Til top
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2019 kl. 14:36
Forstærkeren er solgt. Beklager jeg ikke lige fik rettet annoncen til med det samme. 
Mvh 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu