recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: En mindre bunke Hong Kong Blu-rays
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: En mindre bunke Hong Kong Blu-rays

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: En mindre bunke Hong Kong Blu-rays
    Sendt: 20-Oktober-2019 kl. 22:03
Jeg sælger nedenstående Hong Kong Blu-ray discs. Fælles for alle er, at de er region A låst.

The Accidental Spy 40,- (med custom coverart da den blev solgt uden coverart fra forhandleren)
Aces Go Places 3 50,-
Aces Go Places 4 50,-
Aces Go Places 5 50,-
Fearless Hyena 50,-
Heart of Dragon 50,-
Like Walker 50,-
Outrage 40,-
Outrage Beyond 40,-
Three - 50,-

Priser plus porto.


Redigeret af falle - 28-Oktober-2019 kl. 23:35
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 23:28
Ingen interesserede?
Til top
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 02:22
Hvad siger du til 200 inkl porto for Bruce Lee-boksen? :)
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 23:34
Hejsa ^

Beklager at jeg har overset dit indlæg, men boksen blev solgt dagen før du skrev her i tråden :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu