recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Unifi USG mister forbindelse :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Unifi USG mister forbindelse :(

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Unifi USG mister forbindelse :(
    Sendt: 20-Oktober-2019 kl. 22:47
Jeg er løbet ind i problemer med en nyindkøbt Unifi USG og fiber fra Ewii og deres NEW ONT Fiberboks. Min USG mister forbindelsen konstant og efter kort tid og jeg er nød til at trække strømmen, vente lidt og boote den på ny. Lampen bliver blå og kort tid efter slukker lampen og jeg mister igen forbindelsen. Mangler jeg at tilføje nogle indstillinger eller hvad pokker sker der. Det er et helt nyt setup.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 17:56
Er det meningen at console-porten skal lyse konstant grøn?
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 18:39
Det vil jeg tro, min lyser også :)
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 20:18
måske et forsøg værd at resette enheden;

1. Using a paper clip, or another similar object, press and hold the reset button found on the ports' side of the device, until the orange LED above the VoIP/WAN2/LAN2 port begins to flash quickly.

2. Once the LED glows solidly, release the reset button.

3. Wait 60+ seconds for the default configuration to be restored. Do not unplug the device during the reset process.

https://youtu.be/94ukUblLwU4

Jens

Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 10:17
Er der router funktion i din Fiberboks? Hvis ja, prøv eventuelt at slå DHCP heri fra og lade USG´en stå for levering af IP adresser.

Redigeret af Ehlz - 22-Oktober-2019 kl. 10:18
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 19:54
Defekt enhed. Byttet til ny og alt virker som det skal.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu