recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - messenger app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

messenger app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
koden Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: messenger app
    Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 19:36
jeg har på min gamle tlf. en messenger app.
Jeg har ikke nogen facebook konto.

På min gamle tlf. har jeg en masse samtaler som jeg godt vil have med på min nye samsung android.

Men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg er logget på messenger med af brugerbnavn.
Er hverken min mail eller email, da jeg har prøvet begge dele på messenger app på min nye samsung tlf.

Kan jeg se i messenger hvilket brugernavn jeg har brugt?
Kan ikke finde det..
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall
Switch8 150W
2 x AP lite
1 x AP LR
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2019 kl. 22:06
Kan du ikke klikke på dit profilbillede/din profil og se dit brugernavn? Når jeg gør det på min egen profil i Messenger, så får jeg vist min bruger (m.me/xxxx.xxxx) og kan vælge “Del link” under “Brugernavn”. Linket kan du derefter sende til dig selv på den nye enhed.

Kunne du have valgt dit telefonnummer at logge ind med?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
koden Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2019 kl. 10:30
hvis jeg klikker på profil oppe i venstre hjørne får jeg min profil hvor der er billede i midten (jeg har ikke noget billede på).
mit fulde navne står under billede og jeg kan klikke rediger.

længere nede kan jeg vælge div. bl.a. brugernavn.
klikker jeg brugernavn skyder der en hvid bjælke op hvor der står m.me/
og jeg kan klikke rediger brugernavn.

jeg kunne godt have valgt tlf. nr.
men jeg har prøvet at logge ind på ny tlf. messenger app med tlf. nr. og kommer faktisk ind.
men hvis min kone så sender mig messenger dukker den op på den gamle tlf. messenger app og ikek den nye tlf.
På den nye tlf. er app også helt tom.


Redigeret af koden - 22-Oktober-2019 kl. 10:31
Ubiquity Unifi
USG3 router/firewall
Switch8 150W
2 x AP lite
1 x AP LR
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu