recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - uStart RSS problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

uStart RSS problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BrianS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2013
Sted: Børkop, Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: uStart RSS problemer
    Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 10:06
Jeg bruger https://www.ustart.org/ til at læse alle mine nyheder, også RSS feeds fra recordere.dk.

Her på det seneste er det holdt op med at virke. Alle andre kilder virker stadig og deres RSS feeds kan jeg fint læse andre steder.

Er der andre der har oplevet samme problem?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 21:10
har aldrig hørt om dem, og hvis der er en ting jeg aldrig ville gøre, så var det at give dem nogen som helst former for logininformationer til noget som helst. (og slet ikke mails som jeg kan se de vil) googler man dem lidt finder man ud af de laver link redirects. - altså sender dig videre til diverse sites som betaler dem, når du klikker på diverse links og injecter reklamer med 

RSS support er der også direkte i chrome uden at man skal bruge et eller andet login.

Men det er bare min personlige mening. Du skal helt og holdent have lov at have din, men en "fri" service som den, betyder at det er dig der er produktet!
Til top
BrianS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2013
Sted: Børkop, Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2019 kl. 21:29
Jeg har brugt dem i mange år uden problemer (heller ikke med reklamer), så det bekymrer mig ikke.

Jeg undrer mig bare over at recorders RSS feed, er det eneste der ikke virker.
Til top
BrianS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2013
Sted: Børkop, Danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 16:28
Problemet lader til at være løst, om det er forbindelse mellem forskellige ISP der har været problemer med kan jeg ikke sige.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu