recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - D-link Covr 1202
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

D-link Covr 1202

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: D-link Covr 1202
    Sendt: 24-Oktober-2019 kl. 10:25
Hej alle,
Har I dag Waoo smart wifi (Airties 4920 MESH) igennem min udbyder, er dog ikke helt tilfreds med dækningen af de 3 enheder samt at jeg skal betale 25 kr om måneden for den tredje enhed...

I den her uge har Elgiganten tilbud på 2 stk D-link Covr til 599 kr, min tanke var, at købe 2 sæt så jeg har 4 enheder i alt og derved bedre dækning forhåbentligt. Nogen herinde der har erfaring med dem?

Eneste det skal bruges til er mine mobil enheder og styring af smart home osv... 

Mvh Brian Høgh 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 10:59
Jeg har absolut ingen erfaring med D-link covr 1202.

Hvor stort areal skal du dække?

Jeg har google Wifi der dækker 130 kvm og hele haven. Den ene enhed er placeret i stuen hvor jeg måler fuld hastighed på min internetforbindelse.

Du bør som minimum lige afsøge marked inden du køber nyt. De 2200,- som sætter koster kan man også finde google wifi til. Her kan du så købe en ekstra enhed hvis det ikke rækker.

Jeg er top glad for mit google wifi. Både opsætning og daglig brug.

Når der ikke er nogen der svarer herinde kunne det tyde på at covr ikke er så udbredt.

Wifi skal bare virke og gerne med mange enheder. Det gør google wifi.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 20:29
For 4 enheder ville sættet koste 1200 kr og ikke 2200 kr.

Anyways jeg justerede lidt på waoo sættet og fik et nogenlunde tilfredsstillende resultat, så jeg har købt 5 enheder fra Strong der er tæt på identisk med Waoo sættet, bare bedre software og flere muligheder, så burde jeg have fuld dækning i vores 173 m2 hus i 2 plan + 15 m2 hjemmebio. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 22:20
Må jeg lige spørge hvor du købte dem henne? Og hvad du måtte slippe for dem? :-)
Jeg står nemlig lidt i samme situation. Er ikke heelt tilfreds med de enheder fra Waoo. 
LG E8 55” OLED
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Henrik_bj Henrik_bj skrev:

Må jeg lige spørge hvor du købte dem henne? Og hvad du måtte slippe for dem? :-)
Jeg står nemlig lidt i samme situation. Er ikke heelt tilfreds med de enheder fra Waoo. 

Jeg købte homekittet fra Strong hos Labtech til 1338 kr incl forsendelse, de 3 identiske 1600 range extendere købte jeg brugt for 1000 kr. Der går lige en dag så har de selv opdateret til nyeste firmware og så spiller det hele, har ingen døde zoner længere og høj hastighed stort set overalt. Nyeste opdatering gør, at de også kan køre på kabel samtidig med de kører MESH, hos mig har jeg kablet 3 ud af de 5... Har kun rosende ord om Strong... 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu