recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kan slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kan slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kan slettes
    Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 05:21
fejl fundet.. :)

Redigeret af Glenn-Haderslev - 24-November-2019 kl. 01:33
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 05:39
Først. Har dit Tv optisk ind?

Normalt har TV HDMI ind og optisk ud.

Har du prøvet med et andet kabel?

Støj kan komme mange steder fra. Så du må gå systematisk frem. Det kan være gennem el nettet. Det kan være kabler der ligger for tæt. Maskiner der starter osv.

Det kan også være en defekt.
Til top
fredvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2010
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 07:54
Min gamle forstærker havde problemer med de relæer der slog højttalerne til efter forstærkeren blev tændt.  Jeg kunne få knaset til at forsvinde ved kortvarigt at skrue kraftigt op for volumen.  Efter udskiftning af relæerne forsvandt knaseriet.
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 17:59
Hva er relæerne? Har et oled c7 hvor optisk sætter i ned til forstærker men kan også forbinde den til PS4 istedt for hvis det måske hjælper? Har skifter optisk og ser om det hjælper.,
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
fredvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2010
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 00:54
Nogle forstærkere beskytter højttalerne mod startstrøm.  Når forstærkeren bliver tændt og der ikke er beskyttelse kan man risikere brag i højttalerne.  På forstærkere med beskyttelsesrelæer kan man høre et klik som er lidt forsinket efter den lyd det giver når forstærkeren bliver tændt.

Når forstærkeren er i gang går signalet til højttalerne gennem de relæer, og hvis de er gamle kan kontakten i relæerne være forringet.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2019 kl. 14:50
Det er ualmindelig dårlig forum-opdragelse at poste et problem, for derefter blot at skrive "fejl fundet, tråd kan slettes" når du har løst problemet.

Et forum er ikke en personlig support-løsning.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu