recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MBP skærm. Nuance forskel fra V-H side.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MBP skærm. Nuance forskel fra V-H side.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
happiness Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2019
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér happiness Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MBP skærm. Nuance forskel fra V-H side.
    Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 11:40
Hej.

Har en MBP 19 .

Syntes højre side af skærmen , særligt i bunden. Har en lidt koldere farve nuance end venstre side af skærmen.

Dette ser jeg særligt, når jeg arbejder med word dokumenter eller har andre hvide baggrunde.

Har tjekket skærmen ud , om natten . For at se om det var reflektioner fra lys der påvirkede skærme. Men det samme gør sig gældende her.

Er der nogen der har en plausibel forklaring på dette ? :) , er det bare sådan computere skærme er idag ?.

Det er en meget lille bagatel , men kunne dog godt tænke mig en forklaring på dette.


Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 17:34
det kaldes for en reparations sag. - men du kan jo eventuelt tage et billede (ikke screenshot, men fra et kamera) og uploade det, så kan vi andre se om det er en reel fejl. Generelt bør det ikke være tilfældet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu