recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DC Universe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DC Universe

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DC Universe
    Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 12:12
Hej.

Hvad er den smarteste måde at få den amerikanske streamingtjeneste DC UNIVERSE på?

Jeg har PT. hentet en prøve version på fem dage af F-Secure Freedome, det var den eneste VPN tjeneste jeg kunne prøve helt gratis uden oprettelse - Derudover har jeg hentet en 7 dages prøve version af DC UNIVERSE.
Det var mere for at se om det virkede og om tjenesten var noget for min søn, og det er det !!

Jeg har kigget lidt på NordVPN men jeg ved ikke om det er den bedste løsning.

Jeg er umiddelbart kun interesseret i at min søn kan se DC UNIVERSE på hans iPad med et års abonnement.

Alt andet som FX. amerikansk Netflix har altså ikke interesse.
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 19:42
nu ved jeg ikke helt hvor meget der er, men der er da en hel del DC på den danske netflix også. (modsat marvel/disney har de ikke trukket alt deres materiale "hjem" (endnu!)

ved godt det på ingen måde er det samme, men damn der er mange DC tegnefilm på appletv. Og ved godt de koster penge, men bare så du er klar over det. NordVPN bør du nok ikke anvende. 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 05:50
En DNS-tjeneste vil være den smarteste og formentlig også billigste løsning. Så skal man ikke sidde og aktivere/deaktivere VPN før man starter afspilning. Det fungerer efter min erfaring ikke særlig godt med børn.

Om diverse DNS-tjenester har DC Universe med i puljen af understøttede tjenester er jeg dog ikke klar over. Men det er værd at tjekke før du går VPN-vejen :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 13:16
NordVPN ville jeg holde mig fra. De spiller åbenbart hasard med brugernes sikkerhed. De er blevet hacked for over et år siden og det er først lige blevet afsløret for nylig, fordi andre fandt ud af det. Og de havde kun halve undskyldninger og løgne at byde ind med, da, de blev konfronteret. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 14:55
Man kan jo prøve f.eks. Getflix gratis, og se hvordan det virker.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 00:11
Tak for jeres forslag og gode råd

Jeg fandt en løsning.

På E-gear kunne man med en rabatkode købe F-Secure Freedome VPN, den samme som min prøveversion, for 170, 10 kr. m. 3 licenser i et år. (På F-Secure hjemmeside koster den 370 kr.)

Dvs. en VPN tjeneste for 14, 17 kr. pr. md. - Det tror jeg ikke man kan gøre billigere.

claus_jac Det er rigtigt at Netflix har en del DC, men ikke de gamle tegnefilmserier som min søn søgte.

Rasmus Larsen Det var lidt af en jungle at undersøge hvilke DNS-tjenester der var bedst og om de virkede med DC Universe. Jeg valgte det sikre som jeg vidste virkede.
Det er bare at gå ind på appen og vælge det danske flag for at skifte tilbage til Danmark hvis knægten vil se FX. Viaplay - Det tager højst 10 sekunder

Nagash og Naiera Både hvad angår NordVPN, ExpressVPN, Getflix og andre er der rigtig mange meninger om hvad der er bedst og hvilke man kan stole på og hvem der snyder og bedrager, så jeg opgav til sidst.
+ at man skulle binde sig til 2 eller 3 år for at spare noget, det brød jeg mig ikke om. Et år er fint for mig, når jeg nu også har DC Universe i et år

Redigeret af T-1000 - 02-November-2019 kl. 00:13
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 21:12
Jeg håber de tilbagebetaler dig, hvis DC lukker ned ingen det år. For det er meningen det skal lukke helt ned, når HBO Max åbner til foråret, og så blive en del af det i stedet.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2019 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg håber de tilbagebetaler dig, hvis DC lukker ned ingen det år. For det er meningen det skal lukke helt ned, når HBO Max åbner til foråret, og så blive en del af det i stedet.

https://www.google.dk/amp/s/www.ign.com/articles/2019/11/01/dc-universe-vs-hbo-max%3famp=1



“We also want to assure you that DC Universe is still going strong with an exciting year of super-fan service coming through this year and next”


“we’re just getting started."

Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2019 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg håber de tilbagebetaler dig, hvis DC lukker ned ingen det år. For det er meningen det skal lukke helt ned, når HBO Max åbner til foråret, og så blive en del af det i stedet.

https://www.google.dk/amp/s/www.ign.com/articles/2019/11/01/dc-universe-vs-hbo-max%3famp=1



“We also want to assure you that DC Universe is still going strong with an exciting year of super-fan service coming through this year and next”


“we’re just getting started."

Ja, men det skal du nok ikke tage for gode varer. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu