recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoSound 3000 + BeoLab 3500 + CromeCast Audio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoSound 3000 + BeoLab 3500 + CromeCast Audio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jjenss Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2019
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jjenss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoSound 3000 + BeoLab 3500 + CromeCast Audio
    Sendt: 06-November-2019 kl. 20:09
Hej recorere
Jeg har købt et BeoSound 3000 og en BeoLab 3500, som jeg gerne vil bruge sammen i samme rum uden yderligere højttalere. 
De er p.t. koblet sammen via et MasterLink kabel.
Som fjernbetjening er jeg i færd med at skaffe mig en Beo4, idet den medfølgende BeoLink 1000 er defekt.
Kan jeg koble en CromeCast Audio til og hvordan?
Kan jeg også koble et gammelt Samsung faldskærm tv til?
Hvis ja og ja, kan jeg også have begge tilsluttet samtidig.
På forhånd tak
JjenssSmile
Jjenss
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 11:44
Hej Jjenss

husk at den skal have 5V strøm et andet sted fra - feks med en mobil lader.

Du har kun én AUX indgang i din BS3000 - så du skal vælge om det skal være dit tv eller CC audio - alternativt tror jeg helt sikkert at du kan få en omskifter - men du skal stadig selv vælge om det er CC eller tv lyden skal komme fra.! 

Du sender bare musikken videre via ML til 3500
Til top
Jjenss Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2019
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jjenss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 15:28
Hej Vejrup
Tak for dit svarSmile
Skønt det gik så hurtigt.
Et lille tillægsspørgsmålConfused
Er det muligt at tilslutte min BeoLap 3500 på en lignende måde som almindelige aktive højttalere, som jo bare tænder, når BeoSound 3000 starter?
Nu skal jeg to tænde for BeoLap´en selvstændigt.
Mvh. Jjenss
Jjenss
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 08:52
Så må du sætte din 3000’er i option 0 og betjene alt med din Beo4.....denne aktiverer så 3500’eren og henter lyden fra din 3000.

OBS! Vær dog opmærksom på, at ikke alle 3500’eren ‘forstår’ kommandoen A.Aux (som tænder for indgangen med din CC hhv tv-lyden).
Det afhænger af 3500’erens SW-version!
I første omgang må du prøve dig frem.

MM


Redigeret af millemis - 08-November-2019 kl. 08:54
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu