recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabel - Pio 427XD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabel - Pio 427XD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Emne: Kabel - Pio 427XD
    Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 17:28

Hejsa.

Nu er jeg ENDELIG ved at få styr på det tekniske ang mit nye tv - og 427xd er for længst bestilt på Fælleskøb.

Nu kommer den næste hurdle så: Jeg modtager mit tv signal fra TDC Kabeltv - har IKKE Selector (men overvejer det kraftigt).

Da jeg alligevel skal ud og invistere i nye kabler til mit tv (flytter i nyt hus), kunne der måske være nogen her i forumet, der har nogle gode råd til, hvilke kabler jeg skal købe? Gider ikke betale en FORMUE for kablerne, men på den anden side vil jeg gerne have så godt et billede som muligt / bruge tv'ets kapacitet så godt som muligt.

Tv'et skal KUN bruges til tv og dvd.

Lad høre

Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 10:43
Ikke nogen hjælp at hente? Det kan da ikke være rigtigt?
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 13:02

Til Kabel TV skal du bruge et almindeligt antennekabel. Hvis det gamle kabel ikke er godt nok (eller langt nok) kan du overveje mærker som Tech-Link og Profigold.

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at købe en Sagem 60 Selector, mens den kan fås for 595 kroner. Sagem 60 forbindes til TVet med SCART, og der er et kabel i papkassen, som vist skulle være udemærket (jeg lader dog af princip de medfølgende kabler blive i papkassen, så jeg købte et andet SCART kabel til min Sagem 60).

Hvad du skal bruge mellem DVD afspiller og TV afhænger af udgangene på din DVD afspiller. Det kan være enten HDMI kabel, component kabel (plus 2xphono til lyd, hvis du ikke kører lyden til en surround receiver) eller SCART kabel. Du er nødt til at skrive noget mere...

P.S. Dit spørgsmål har været stillet mange gange før. Hvis du havde brugt søge funktionen, kunne du have fundet svarene tidligere.



Redigeret af JesperLund - 09-Oktober-2006 kl. 13:41
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu