recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wheel stand til PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wheel stand til PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wheel stand til PS4
    Sendt: 11-November-2019 kl. 13:07
Søger lidt erfaringer med en wheel stand til min PS4.

Jeg har ikke plads eller ønske om et sæde og det skal være en model der kan pakkes sammen og gemmes under sofaen.

Jeg kommer til at sidde i en lav sofa, så den skal kunne indstilles korrekt og være stabil.

Jeg har ikke købt rat endnu, men det bliver nok enten et Logitech G29 eller et Trustmaster T300.


Bonus vil være mulighed for gear skift, men ikke et krav.

Nogle erfaringer?
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 16:14
følger lige med her.

(Kan det passe man ikke kan følge en tråd via mobil versionen?)
Til top
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2006
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefree Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2020 kl. 11:04
Lidt sent svar men jeg har været fuldt tilfreds med Wheelstand Pro sammen med både G27 og G29: https://www.wheelstandpro.com/ideas
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2020 kl. 16:20
Kan kun tale varmt for wheel stand pro. Super produkt, netop når man ikke ønsker sæde osv. Har monteret et t300 og folder det let sammen når jeg ikke bruger det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu