recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Virker Netflix US via PureVPN?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Virker Netflix US via PureVPN?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Virker Netflix US via PureVPN?
    Sendt: 12-November-2019 kl. 14:41
https://www.flixfilm.dk/tusindvis-af-flere-serier-og-film-saadan-faar-du-amerikansk-netflix/
Det er flere år siden, jeg opgav at få Netflix US til at køre bare nogenlunde stabilt
Men er det her bedre?

Redigeret af jake51 - 12-November-2019 kl. 14:42
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 16:59
Brug Getflix.
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 22:09
Jeg har dårlige erfaringer med purevpn. Virkelig langsomme hastigheder og dårlige forbindelser...
I stedet bruger jeg smartdnsproxy.com. Det virker rigtig godt til både amerikansk Netflix, Amazon Prime og BBC.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af Nilloviz Nilloviz skrev:

  I stedet bruger jeg smartdnsproxy.com. Det virker rigtig godt til både amerikansk Netflix, Amazon Prime og BBC.

Hej.

Dnsproxy er desværre IKKE problemfrit. De nuværende brugere har bare ikke fundet ud af det endnu. Det er rigtigt, det at oprette sig og bruge SmartDNSProxy er problemfrit. Problemerne opstår først når man ønsker at forlade dem. Så sørger SmartDNSProxy for at man kan IKKE kan tilgå de udenlandske stationer hvor man hidtil har brugt dem.

Her er en link til min gamle tråd, der beskriver både problem og løsning:

Deaktiveret SmartDNSProxy spærrer Browser på LG:


Jeg kan huske at jeg senere fandt beskrivelser på hvordan man kan fjerne SmartDNSProxy Malware fra en PC, på både Microsoft og Apples hjemmesider.
Så det er nok mere udbredt end i desværre tror?

Hilsen Carsten.

 




Redigeret af csell - 12-November-2019 kl. 22:51
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 05:09
Der bliver ikke installeret noget somhelst malware når du bruger smartdnsproxy,det er rent vrøvl.
Har du ikke abonnement mere->
Du skal slette dns som du manuelt har sat op,og sætte din f.eks iPad,Apple Tv etc.. til automatisk at hente dns.



Redigeret af katbird - 13-November-2019 kl. 05:11
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 07:33
Så det er stadig noget bøvl
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Nilloviz Nilloviz skrev:

  I stedet bruger jeg smartdnsproxy.com. Det virker rigtig godt til både amerikansk Netflix, Amazon Prime og BBC.

Hej.

Dnsproxy er desværre IKKE problemfrit. De nuværende brugere har bare ikke fundet ud af det endnu. Det er rigtigt, det at oprette sig og bruge SmartDNSProxy er problemfrit. Problemerne opstår først når man ønsker at forlade dem. Så sørger SmartDNSProxy for at man kan IKKE kan tilgå de udenlandske stationer hvor man hidtil har brugt dem.

Her er en link til min gamle tråd, der beskriver både problem og løsning:

Deaktiveret SmartDNSProxy spærrer Browser på LG:


Jeg kan huske at jeg senere fandt beskrivelser på hvordan man kan fjerne SmartDNSProxy Malware fra en PC, på både Microsoft og Apples hjemmesider.
Så det er nok mere udbredt end i desværre tror?

Hilsen Carsten.

Jeg vil mere mene det er et spørgsmål om DNS cache. Bare fordi du ændrer noget på din router, så slår det ikke igennem med det samme. I Windows kan du tømme DNS cachen ved på kommandoprompten at skrive: ipconfig /flushdns. Ved ikke om der findes noget lignende til dit tv eller om det bare er et spørgsmål om at vente.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

  Der bliver ikke installeret noget somhelst malware når du bruger smartdnsproxy,det er rent vrøvl.

Hej Katbird.

Jeg ville personligt nok lige lave en google søgning, før at jeg kalder en anden forum medlems indlæg 'rent vrøvl', men jeg kan se at du har skrevet dit indlæg kl kl. 05:09. Så du er undskyldt.

Men tilbage til Smart DNS Proxy. Jeg kan ikke huske. men jeg vil tro at jeg installerede Smart DNS Proxy i min Asus Router. Jeg brugte det i nogle få dage for at se en bestemt programserie. Jeg brugte det på 2 Windows 10 PC'er. Begge havde Avast Antivirus Installeret. Og jeg havde ingen problemer med Malware efter at jeg holdt op med at bruge det.

Men jeg bruger IKKE Antivirus på vores LG OLED B6. Jeg ved ikke om man overhovedet kan få Antivirus til et TV?
Det var her at jeg måtte Resætte til Fabriks Indstillinger, for at slippe af med Smart DNS Proxy Malware. Det var IKKE NOK bage at sætte DNS Indstillingerne tilbage i Asus Routeren.

Jeg lavede lige en hurtig Google søgning. Her er de 4 første hits:

anyone know how to get rid of Smart DNS Proxy?



Smart DNS Proxy - Am I infected? What do I do? - Bleeping Computer



Smart DNS Proxy - Remove Malware Virus



What is Smart DNS Proxy? - wiki malware


Hilsen Carsten.

Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 17:16
Du installerer ikke noget fra smartdnsproxy,du indtaster nogle tal...under DNS servers.
Fordi der er nogen individer der ikke kan finde ud af at slette disse tal igen ,når de ophører med at abonnere på smartdnsproxy gør det ikke til malware.
Til top
lommeregner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-April-2009
Sted: 8700 Horsens
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lommeregner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Du installerer ikke noget fra smartdnsproxy,du indtaster nogle tal...under DNS servers.
Fordi der er nogen individer der ikke kan finde ud af at slette disse tal igen ,når de ophører med at abonnere på smartdnsproxy gør det ikke til malware.
Jeg bruger også selv smartdnsproxy og som du så sandt siger, ja så er det ikke malware eller adware for den sags skyld. At der findes en ondsindet virus, som har lignende navn, kan de på smartdnsproxy.com jo ikke gøre noget ved 👍
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:06
Jeg har brugt Getflix og det virker fint, men jeg har nu den noget dyre ExpressVPN tjeneste, men den giver adgang til Netflix i flere lande ud over USA.
Og så virker den også med Disney+....


Redigeret af Jever - 15-November-2019 kl. 18:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu