recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har nogen en købskode til Telmore?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Har nogen en købskode til Telmore?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Har nogen en købskode til Telmore?
    Sendt: 15-November-2019 kl. 17:00
Hej

Der skulle vel ikke være nogen, som har en købskode hos Telmore i overskud til en:

iPhone 11 Pro Max, 64 GB, farve underordnet.

På forhånd tak👍
/zemo/
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 17:58
Det kan ikke være mange telefoner Telmore køber hjem, jeg har stået i kø 14 dage nu på 2 iPhone´s Wacko
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2019 kl. 18:28
jo de køber mange hjem - det er længere ude i fødekæden den er gal
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2019 kl. 11:19
Ja, det er lidt mærkeligt at "alle de andre" teleselskaber (Telia, Telenor, 3 og Yousee) har den på lager.

Det er min søster jeg skal hjælpe, og hun vil åbenbart helst beholde sit billige abonnement hos Telmore, selv om det da må være fristende at skifte selskab. Telmore er jo ikke just de billigste ...
/zemo/
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2019 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

  Det er min søster jeg skal hjælpe, og hun vil åbenbart helst beholde sit billige abonnement hos Telmore


Foreslår at du gør det samme som jeg, da jeg skulle hjælpe min egen søster for et par år siden. som også havde et Telmore abonnement. 

Hun havde fra veninder hørt historier om midlertidige numre og andre skift af mobil selskaber der gik galt.

Jeg tilbød min egen søster at stå i kø for hende til ElGiganten Genåbnings tilbud på Frederiksberg. Hvor jeg så også fik købt et LG OLED B6 TV.

Her var en iPhone 7 med 128 GB sat ned til 3100,02 Kr. med et YouSee mellem Abonnement med et Datadelings kort. Prisen kunne bringes længere ned ved skift til Telia,  men det turde vi IKKE. For Telmore er et selskab i YouSee koncernen. Alt gik glat.

Efter et stykke tid blev hun kontaktet af Telmore, der ønskede at høre hvorfor hun havde skiftet. Da hun oplyste at hun var skiftet til YouSee,  oplyste de hende at det var deres moderselskab hun var skiftet til, og at hun nu kunne få større rabat ved at skifte tilbage til Telmore, efter at de 6 måneders binding var overstået.

Da hun så bad om yderlig rabat på sit Datadelings Simkort, fik hun også det. Og skiftet tilbage til Telmore gik uden problemer på den planlagte dato.

Jeg ved ikke hvor i bor. Men den 23. november åbner Power en ny butik ved Vesterport i København med køtilbud.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 16-November-2019 kl. 12:01
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2019 kl. 17:34
Tak for svar, Carsten

Jeg tror ikke jeg får min søster til at skifte selskab. Hun er typen der har haft Telmore altid, og ser det som et uoverstigeligt problem der kun kan gå galt. Hvis ikke hun får købt hos Telmore inden 1. dec., vil hun købe på apple.com.
Vi bor i Århus, og jeg ved ikke om der, her i nærheden, findes nogle gode tilbud. Men hvis du, eller andre ved noget ...
/zemo/
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2019 kl. 17:49
Telmores telefoner kontant eller på afdrag kan ikke matche Pricerunner.


Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2019 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Telmores telefoner kontant eller på afdrag kan ikke matche Pricerunner.


Min søster abonnerer nu på Viaplay og Spotify, så det giver mening at vælge Telmore Play-abonnementet til kr 299 pr. md. Det bringer telefonens pris ned på kr 8160. Billigste pris på Pricerunner er kr 9400 uden abonnement.
/zemo/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu