recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XF9005 lipsync TV3/Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

XF9005 lipsync TV3/Stofa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: XF9005 lipsync TV3/Stofa
    Sendt: 17-November-2019 kl. 15:29
Har et problem med at billede er hurtigere afviklet i forhold til lyden og har derfor logisk nok ikke mulighed for at korrigere lyd på hverken mit XF9005 eller på min Yamaha receiver rxv781 når jeg feks. ser TV3 leveret af stofa

Er der andre der har samme problem på deres XF9005/Stofa eller andet setup som beskrevet ovenfor???

Det er ved at drive mig til vanvid at man  i 2019 ikke har løst disse lipsync problemer.

Jeg er kommet frem til at det må være hos TV3 at problemmet ligger, har prøvet med alle mulige kombinationer af indstillinger, men uden det store held.

Håber der sidder et par kloge hoveder som kan komme med lidt input.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2019 kl. 12:32
Er der godt nok slet ikke nogen med dette problem?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2019 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Er der godt nok slet ikke nogen med dette problem?
der er samme problem hos yousee med tv3 på en st5000

Redigeret af lahan - 18-November-2019 kl. 12:54
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2019 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Er der godt nok slet ikke nogen med dette problem?
der er samme problem hos yousee med tv3 på en st5000

Tak for info, så ved jeg da, at det ikke kun er mig der bøvler med det.

Men det er nu p...e irriterende alligevel at man i 2019 skal betale til kanaler der overhovedet ikke kan levere bare en nogenlunde kvalitet, indholdet af kanalen er jeg ligeglad med, men det irriterer mig når fruen sidder og ser noget og jeg så periodisk kigger med og at det så ligner noget tysk synkroniseret møg.


Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 10:08
Har problemet med Waoo box (alle kanaler), XF9005 og sonos Beam. Waoo har erkendt de har et problem, men de kan ikke komme med et tidspunkt for løsning :-(

Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Har problemet med Waoo box (alle kanaler), XF9005 og sonos Beam. Waoo har erkendt de har et problem, men de kan ikke komme med et tidspunkt for løsning :-(



Og du har prøvet med de 3 forskellige sync muligheder på tv’et??

Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 16:37
Det er jeg så ikke sikker på, hvordan er de tre muligheder?
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Det er jeg så ikke sikker på, hvordan er de tre muligheder?

Tryk 
Home 
Indstliinger
Lyd
A/V synkronisering
   (valgmuligheder)

AUTO
Til 
Fra

Hvis den står på (Fra) så prøv først (Til)
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af Tektronix Tektronix skrev:

Det er jeg så ikke sikker på, hvordan er de tre muligheder?

Har du fået det afprøvet med indstillinger??
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2019 kl. 21:36
Nej det bliver først i morgen jeg får tid desværre
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu