recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson TW7200 *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson TW7200 *SOLGT*

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson TW7200 *SOLGT*
    Sendt: 19-November-2019 kl. 12:37

Fremragende 1080P projektor sælges grundet opgradering til større Epson.

Har altid fungeret helt som den skulle og stået i dedikeret bio rum siden jeg købte den for 4 år siden af bruger 'biggo' her på recordere.dk

Den er på sin anden pære, imens jeg har haft den, og har kørt ca 500 timer på den (mener jeg. den er pakket ned i kasse, men kan tjekke hvis det har interesse)

Den laver engang imellem en forsinket start hvor blæser kører i 1-2 min inden der kommer billede. Jeg har læst mig frem til at det er normalt for Epson projektorer og aldrig noget der har generet mig, men synes det skal nævnes.

Kan ses i funktion!
Skal afhentes i Valby

Pris: 4000,- eller giv et bud

Kører også på dba.dk



Redigeret af Lynetk - 14-December-2019 kl. 13:13
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2019 kl. 11:15
Slet ingen til den her fremragende projektor ?
prisen er bare en ide, kom gerne med bud :)
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 13:42
Ny pris 4000,- eller bud
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 15:11
hop!
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2019 kl. 22:34
Du får lige et gratis op! Jeg har lillebroren til den. Virkelig en fed projektor - jeg kan slet ikke forstå at du ikke har fået den solgt endnu. Havde det ikke været for alt besværet, så havde jeg budt på din og solgt min nuværende (TW6100) :)

Redigeret af Precious - 03-December-2019 kl. 22:34
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 09:02
Tak :)

Det kommer også bag på mig, men har nok afskrevet det til at ingen køber noget som helst op til Black Friday.
Jeg tror jeg må prøve at sætte til salg lidt flere steder. Synes ikke prisen fejler noget som helst!

Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 09:59
Har haft 3 Epson fra 3200 og op og det der holder mig er din tekst:

Den laver engang imellem en forsinket start hvor blæser kører i 1-2 min inden der kommer billede. Jeg har læst mig frem til at det er normalt for Epson projektorer og aldrig noget der har generet mig, men synes det skal nævnes.

Ingen af mine tidligere havde sådanne problem, det siger mig der er noget der ikke er som det skal være og derfor ser jeg ellers rimlig pris stækt reduceret for at tage chancen. Tænker andre Epson ejere måske tænker det samme? Ikke black friday men dette problem
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2019 kl. 10:52
Tak for dit svar Peter som giver god mening - Jeg havde ikke tænkt det som et problem da den altid har virket som den skulle selvom den en sjælden gang har haft en start-tid på over 1 minut.


Jeg kan godt forstå hvis folk holder igen grundet dette. Jeg har bare svært ved at se projektor som defekt eftersom den, som sagt, altid virker og har et super billede. En anden ting er at ingen i ovenstående tråd melder at deres projektor ikke virker grundet dette, men mere er et irritiations-moment. Jeg har kun skiftet den fordi jeg fik en SUPER pris på en tw9400.

Under alle omstændigheder er projektor stadig til salg og tager gerne imod bud. Synes det er synd den bare står og samler støv.
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 13:14
Solgt!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu