recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket CI Modul til Boxer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket CI Modul til Boxer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket CI Modul til Boxer?
    Sendt: 21-November-2019 kl. 11:34

Hej.

Jeg har købt en brugt Dreambox DM 900 med DUAL DVB-T2 tunere til modtagelse af Boxer efter 1 april 2020 hos min søster på 65. Hun ønsker mulighed for at vise en kanal mens den optager en anden. Hun bruger kun DR og har så et Boxer abonnement på TV2 Hovedkanal. Den skal afløse en gammel Maximum T-641 VA.

Men Hvilket CI TV Modul til Boxer vil være bedst at købe?

På pricerunner ser jeg 8 forskellige 'boxer tv modul', jeg tror at der er mange gengangere. Er der nogle der ved hvor mange forskellige der virkelig er. Og hvilket man bør købe?

Jeg forstår ikke helt at smit og dilog viser samme billed. Men det kan selvfølgelig være en fejl enten fra en forhandler eller pricerunners side?

Er der et, der er mere fremtidssikret end de andre?

Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 21-November-2019 kl. 11:37
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2019 kl. 12:34
 Der bruges Viaacess, men det skal være Boxer Viaacess, det er ikke det samme som You See Viaacess. De vil være bedst med et CI i stedet for CI+.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu