recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til monitor m. vertikal justering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag til monitor m. vertikal justering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bummerten Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Tyskerland
Status: Offline
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bummerten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag til monitor m. vertikal justering
    Sendt: 21-November-2019 kl. 13:45
Jeg søger et vægbeslag i stil med Ergotron Glide LD-X. Link: https://www.ergotron.com[...] Problemet med ovenstående er prisen, og leveringstiden, så jeg er på udkig efter noget lig dette. Altså et beslag, hvor jeg kan justerer skærmen op og ned, og evt. kan trække det en lille smule ud (5-10cm), da jeg har bygget et smalt skrivebord. Jeg ender nok med at købe en fikseret af slagsen, som kun kan pivot, men det ville være guld værd at kunne justerer højden af og til, afhængig af siddeposition. Synes det er sjovt at en funktion, som de fleste monitor stands, ikke er muligt at finde, som væg-beslag. Der må være et alternativ derude. Mvh.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu