recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IKEA TRÅDFRI Fjernbetjening går i stykker ofte.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IKEA TRÅDFRI Fjernbetjening går i stykker ofte.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
koldstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koldstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2019 kl. 17:00
det var også min tanke. Men Ikeas politik er åbenbart at man skal komme med det. Jeg troede ikke man måtte sælge noget på nettet uden mulighed for at kunne sende det retur.

Det kan selvfølgelig også være hende supporteren jeg talte med der havde misforstået noget, men hun var meget insisterende på at jeg kun kunne reklamere ved at komme forbi en butik.


Redigeret af koldstar - 23-November-2019 kl. 17:00
Få en personlig startside på Minstartside.net
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2019 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af koldstar koldstar skrev:

det var også min tanke. Men Ikeas politik er åbenbart at man skal komme med det. Jeg troede ikke man måtte sælge noget på nettet uden mulighed for at kunne sende det retur.

Det kan selvfølgelig også være hende supporteren jeg talte med der havde misforstået noget, men hun var meget insisterende på at jeg kun kunne reklamere ved at komme forbi en butik.


Det må de ikke.

Så må du jo bede om 2 taxa boner.
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2019 kl. 21:09
Du er ikke den eneste.
Jeg har også to fjernbetjeninger som ikke længere virker.
Eller, på en måde virker de, men de suger batteriet på en uge eller deromkring - også selv om jeg køber mærkevare batterier.
Har prøvet at resette dem flere gange. Batteritiden blev i øvrigt markant kortere siden jeg koblede dem til min ikea-brigde/smarthome.

Jeg har nu lagt dem til side, - til en planlagt ikeatur, hvor jeg vil reklamere over dem - hvis man ellers orker (der plejer at være 1-2 medarbejdere til at servicere ALLE de mange retur/reklamationskunder der står og venter i laaaang tid).

Til top
voight Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2012
Sted: Fyn
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér voight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 08:25
Ifølge Ikea's egne regler ved online køb og reklamation:

5 års reklamationsret Som kunde hos IKEA har du altid 5 års reklamationsret på dine varer - gem blot din kvittering eller dit fragtbrev og tag kontakt til IKEA ved eventuel reklamation.
Hvis du returnerer en vare, skal du, så detaljeret som muligt, beskrive hvad der er galt med varen. Hvis varen skal returneres med fragt eller post, skal varen altid været pakket i forsvarlig emballage. Vedlæg en kopi af din ordrebekræftelse eller dit fragtbrev, og husk at få en kvittering for afsendelse, når du sender dine varer retur.
Vi modtager ikke pakker uden omdeling, eller pakker sendt pr. efterkrav. Du bærer risikoen for varen frem til, at den er os i hænde

https://www.ikea.com/dk/da/files/pdf/8a/fc/8afccd71/salgs-og-leveringsbetingelser-online.pdf

Så du kan blot sende de defekte varer til dit nærmeste Ikea hus med en fejlbeskrivelse, for det skriver de jo selv. :)
Til top
koldstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koldstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 08:33

Jeg prøver lige med Duracel batterier senere på ugen -  og hvis det ikke virker må de få den retur med posten uanset hvad deres support siger :)
Få en personlig startside på Minstartside.net
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2019 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af koldstar koldstar skrev:


Jeg prøver lige med Duracel batterier senere på ugen -  og hvis det ikke virker må de få den retur med posten uanset hvad deres support siger :)


Og husk at det er dem der skal betale portoen.

https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/reklamationsret-rettigheder

Forhandleren skal betale returfragten, hvis du reklamerer over en vare, du har købt på nettet.

Vil du ikke lægge penge for transporten ud, kan du spørge forhandleren, om du kan få tilsendt en returkuvert eller returlabel.

Handler du online skal du huske, at der er forskel på, om du reklamerer over en vare, eller om du bruger din fortrydelsesret. Bruger du fortrydelsesretten til at sende en vare tilbage, skal du betale fragten tilbage til forhandleren, hvis det er oplyst til dig forud for købet.



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu